woensdag, februari 08, 2006

Hij viel per ongeluk

Ik heb vandaag besloten mijn hamer, die al enkele maanden (jaren, red.) achter de kast ligt, daar te laten liggen. Ik heb hem nooit nodig, maar ben me wel regelmatig bewust van het feit dat dat ding onbereikbaar ligt te wezen. Er zijn klaarblijkelijk hersenregionen die zich constant met Tamelijk Nutteloze Informatie bezighouden en die informatie op de meest onverwachte momenten opwaarts doen borrelen: "Kasper! Er ligt een hamer achter je kaaaaast!", "A. Cooplandt heet eigenlijk Arij Priiiins!", "(8) When I'm not with you I lose my mind - Give me a siiiiign - Hit me baby one more time! (8)". Wat zit De Mens toch schitterend in elkaar.

Ondanks dat wil ik een ieder de eerderdoormijaangeschafte Haribo Super Fruitmix afraden. De reclametekst ("Haribo maakt kinderen blij, ouderen horen ook daarbij") mag dan wellicht naar meer smaken; de rode snoepjes smaken naar goedkope kauwgomballen. :(

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb dat met "free your mind and your ass will follow". Krijg dat zinnetje niet uit mijn hoofd. En het brengt mij aan het twijfelen over mijn diepste geloofsbeginselen. Dat die dan ineens onbeperkt zou groeien. Dat wil ik helemaal niet .. :-(

10:51  

Een reactie posten

<< Home

eXTReMe Tracker