maandag, september 04, 2006

Ö!

Net nog maakte ik een geluid dat niet in letters gevangen kan worden, maar dat, als dat wél zou kunnen, exáct zo geschreven zou worden: hmg’bvzrhhng. Een beetje het geluid dat je maakt als je je verslikt in een net uit een bh-cup gedronken slok chocomel, aldus. Dat kwam door staathieronder.
Als je op deze pagina scrollsgewijs benedenaan geraakt, dan kom je bij een link naar een statistieksite, waarop te zien is of er onlangs nog mensen op mijn site gekomen zijn door te googlen op “kasper” (nee) of op “nicht oom neuken foto” (ja). Bovendien is er op terug te vinden hoeveel bezoekers ietsmetkasper dagelijks heeft. Normaal gesproken zijn dat er een stuk of vier en zijn ze over het algemeen allemaal ik. Ik mag graag mijn eigen site tsjekken op non-existente comments, daar ben ik heel eerlijk in. Vervolgens klik ik dan door naar de genoemde statistiekpagina om te kijken of er nog mensen uit Venezuela op mijn site geweest zijn. Zo ook net nog, tot ik daar plots in ene zag dat er vandaag al zestig bezoekers op mijn site geweest zijn. 60! > 4!!~! En mijn refresh-knop was niet blijven hangen, dus daar kon het deze keer niet aan liggen. Al snel ontdekte ik dat het kwam door hierdoor (zie post van 3.9.06). En dat deed me dus hmg`bvzrhhng’en van panikerende ikverdienditnietheid.
Nu zou ik als blijk van waardering wel al mijn vaste lezerds naar martenhoepla willen sturen, maar ik ben er elke dag al een paar keer juichend, dus dat schiet niet op. Daarom dan maar dit, waarderingsgewijs.


En een welgemeende wmrqtzzzv.

Martenhoepla heeft op dit moment overigens al 135 bezoekers gehad, waaruit geconcludeerd kan worden dat meer dan de helft van zijn lezerds denkt van “jamaar ho, in een bh-cup hoort voor mij gewoon tiet hoor en anders niet” en weigert te klikken. Zulke lezerds wil ik óók. :^(

1 Comments:

Blogger Marten Mantel said...

Pfft, nou moet ik weer hmg`bvzrhhng’en. Houdt dit dan nooit op.

22:00  

Een reactie posten

<< Home

eXTReMe Tracker