woensdag, september 06, 2006

Hushoe Boy

Schoenen met mij kopen is vooral een mooie gelegenheid om mijn tenen te zien. Dat komt, ik denk ’s ochtends nooit goed na over welke sokken ik aan doe. “Die zwarte of nee toch die andere zwarte” zul je mij ’s ochtends nooit horen denken. Kan ook niet want hallo het is denken hoor!!
Bovendien koop ik meestal schoenen op dagen die daar helemaal niet voor bedoeld zijn en niet op dagen waarop ik een keer met voorbedachte rade wél goede sokken aangetrokken heb. Dat er bijvoorbeeld “Hele dag college bah!!” in mijn agenda staat bij die dag. Of “nou eindelijk alles leuks van YouTube bekijken”. En dat ik dan precies die dag ineens merk dat ik aan iemand vraag of ze die nee die ernaast ook in maat 47 hebben. Kortom: ik heb dus altijd net als ik nieuwe schoenen ga passen gaten in mijn sokken. En dat terwijl ik helemaal niet graag met mijn tenen te koop loop. Ik heb prima tenen, hoor, niks mis mee, maar ze zijn niet voor om te zien. Ze zijn voor om steeds zwakker te worden als gevolg van evolutionaire processen die samenhangen met de toenemende steunkwaliteiten van ons schoeisel.
En daarom heb ik nu dus besloten geen schoenen meer te kopen en mijn dagen alleen nog te slijten met het alles leuks zoeken op YouTube.
Daarom, en ook een beetje omdat ik dees' hieronder tegenkwam en erg hou van het monsteresque "if you want me for your girlfrieeeeeeeend" hierin. De clip is bovendien ook best noujakijkzelfmaar. Kijk zelf maar!!~!


Basement Jaxx - Hush Boy (Crazy Itch Radio, 2006)

2 Comments:

Blogger Nynke said...

Dank voor het filmpje, dank. Het haalt confettigooizin in mij naar boven.

16:36  
Blogger Wiegertje said...

Oh mijn god. Die mevrouw is gewoon helemaal van tiet gemaakt. <3

13:43  

Een reactie posten

<< Home

eXTReMe Tracker