donderdag, maart 02, 2006

Ootmarsum 163 km.

Vanochtend zag ik vanuit de bus een bordje langs de kant van de weg dat precies daarowaardelettersstonden was ondergesneeuwd. "Pas op, sneeuw!", stond erop, denk ik.
Of: "Uw vrouw zei dat u net rechtsaf had moeten slaan, hoor". Of: "Kasper, je bent een egoïstische zak. Hallootje! Ik ben al ergens in de veertig ofzo hoor tenminste zo zie ik er wel uit!!!~!
-xxx-jes, die vrouw die al die tijd al naast je staat in het gangpad en zich bij elke bocht krampachtiger vastklampt aan de lus naast je hoofd"
Maar nee wacht, dat laatste past vast niet. *opgelucht*

Verder was de sneeuw vooral stom, want er viel een vlok op mijn neus en als ik scheel keek kon ik hem zien en daardoor vond ik ineens mijn neus te groot.

Fig.1 - Ik, vlak nadat ik de sneeuwvlok van mijn neus had weten te verwijderen

eXTReMe Tracker