vrijdag, maart 23, 2007

C. & A.

Vriendin C. heeft een zoontje genomen gekregen. Hartstikke Leuk, natuurlijk. Al krijg ik nu langzamerhand wel het idee dat ik tegenwoordig op de tweede plaats kom.

A. heet hij. Dat jullie weten over wie ik het heb wanneer ik vertel dat ik met vriend A. naar Winnie the Pooh en het avontuur van de plotseling halflege honingpot ben geweest. En naar Hannibal rising. Want we sneaken dan na de eerste film nog gratis een andere zaal in, natuurlijk. Zo zijn we, A. en ik. We nemen ook gewoon ons eigen drinken mee naar de bioscoop.

Vriendin C. vertelde dat ze nog wel moet wennen aan het feit dat A. nu echt A. is en niet, pak ‘m beet, B. Voor de zekerheid probeert ze af en toe andere namen uit, om te testen of hij niet per ongeluk anders heet. Ik hou daarvan.

En daarom ga ik nu een tekening maken voor A. Een tekening, van een tafelpoot. In 3D.

2 Comments:

Blogger Nynke said...

(L)
Maar echt.

(goed om te merken dat je weer aan loggen bent geslagen, Kasper!)

17:36  
Blogger Nynke said...

Lieve Kasper, hartelijk dank! Maar ik heb mijn feestje even opgeschort tot een nader te bepalen datum, omdat ik het nu zo schijtdruk heb met vanalles.
Dus! Er komt nog een feestje! en daarvoor ben jij natuurlijk voor uitgenodigd.

(Wel heb ik vanmiddag thee gedronken met Wiegertje, en dat is natuurlijk ook een klein feestje op zich.)

18:20  

Een reactie posten

<< Home

eXTReMe Tracker