vrijdag, maart 10, 2006

Ga nou open brief

Beste meneer Vifit,

Al jaren is LGG mijn Lust en mijn GG. Al van jongs af aan vraag ik me in toenemend passievolle mate af wat LGG nou eigenlijk betekent. Bovendien is mijn darmflora nooit balansiger geweest dan nu, sinds ik jullie internetriedel heb gehoord.
Maar oh.
Dit:




wil ik niet meer.
Welke kant ik ook probeer, telkens stuit ik weer op een kartonnen muur die mijn darmflorawip spontaan naar extra-water-aanmaak doet doorslaan.

Mijn LGG smaakt al jaren naar vork en ook al hoort dat misschien ik weet niet maar ik wil dit:



niet meer.

En dit ook niet, overigens:


Hoe dan ook: Zou u mijn vifitpak voortaan openbaar willen maken?

Bij voorbaat dank,

Kasper Soeters

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De verkeerde kant opentrekken en daarna de goeie en dan gewoon geen verschil merken. Dat speelt zo'n pak toch gewoon een spelletje met je. Met z'n 'hier openen'.

12:53  
Blogger Kasper said...

Ja, nee, dat staat er dus niet op! Dat is het gemene van Vifit! Of het staat op de onderkant, dat ik het nooit gezien heb. Dat kan. Maar das ook gemeen want wie opent er nou een pak aan de onderkant?! Wat een wereld.

19:12  
Anonymous Anoniem said...

Oke, waar je je al niet druk om kan maken...

12:36  
Anonymous Anoniem said...

Waar je allemaal wel niet op kan reageren...

23:32  
Blogger lisette said...

Dit, maar dan met Coolbest en lekkende doppen en gebrek aan zo'n gaatje-voor-lucht-dat-niet-alles-er-ineens-uit-klotst is waarom ik ook nog een digitale camera moet.

22:13  

Een reactie posten

<< Home

eXTReMe Tracker